Kirándulási célból kellemes az utazás. Focimeccsre utazni, és onnan győzelemmel visszatérni szintén remek. Nem mindegy viszont, hogy mennyit kell a csapatnak és az őket elkísérő fanatikusoknak utazniuk egy évben. Mennyi az annyi, ennek néztünk utána, vagyis mennyit utaztunk az NB3-ban, az NB2-ben, és mekkora túratáv vár ránk a következő bajnoki évben.

AZ NB2-ben 2900 kilométert utazott a csapat, ez átlagosan 150 kilométer volt meccsenként. Egy évvel korábban ennek csak kétharmadát mutatta a csapatbusz kilométerórája, mert az NB3 lényegesen kisebb terület, mint az ország egésze.

Mennyi lesz az NB1-es meccsekre az utazási távolság?
A válasz nem is olyan egyszerű. Az MLSZ pályabejárása után azt hallottuk, hogy a feltételrendszeren hajlamosak enyhíteni, de van azért jó néhány dolog amit meg kell csinálni ahhoz, hogy a Széktóiban bajnoki meccset lehessen rendezni. Egyenként nem teljesíthetetlen feladatok ezek, de mindet ki kell pipálni ahhoz, hogy ne kelljen utaznunk hazai meccsre. A szurkolók optimisták, remélik hogy a bajnoki rajtig elkészülnek a felújítások, a városüzemeltetés szakemberi realisták, mert ők látják a feladatokat, látják mire mennyi idő és pénz kell. Drukkolunk nekik!

Nézzük végül a távolságmutatót. 4 csapat fővárosi, a többi vidéki. A mellékelt táblázaton láthatjuk mennyit kell utazni egyes csapatoknak a vendégmeccsekre. Mi a középmezőnyben vagyunk, viszont másfélszer annyit kellene utaznunk, ha Pestre vagy Szegedre kellene utazni hazai meccsekre. A képről leolvasható mindegyik csapat utazási távolsága mindhárom variációra, vagyis ha a KTE a hazai meccseit Budapesten, Kecskeméten, vagy Szegeden rendezné meg.